#163684: ""let the French fight", blocks also British Indian units"
Vad handlar denna rapport om?
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vänligen kontrollera om det redan finns en rapport om samma ämne
Om detta stämmer, RÖSTA på denna rapport. Rapporterna med flest röster har PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljerad beskrivning
-
• Var vänlig klipp och klistra in felmeddelandet du ser på skärmen, om något.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Varsågod och förklara vad du ville göra, vad du gjorde och vad som hände
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. Om du har en skärmdump av denna buggen (vilket är bra), så kan du använda Imgur.com för att ladda upp den och kopiera/klistra in länken här.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
-
• Vad visades på skärmen när du blockerades (Blank skärm? Del av spelets användargränssnitt? Felmeddelande?)?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
-
• Vilken del av reglerna respekterades inte av BGA-adaptionen?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Är regelbrottet synligt i återuppspelning? Om ja, vilket nummer är det på draget?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
-
• Vilken spelhandling ville du göra?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Vad försöker du göra för att sätta igång denna spelmekaniken?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
-
• Vad hände när du försökte göra det här (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
-
• På vilket steg i spelet kom felet (vad var den aktuella instruktionen från spelet)?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Vad hände när du försökte utföra en spelhandling (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
-
• Vänligen beskriv visningsproblemet. Om du har en skärmdump av denna buggen (vilket är bra), så kan du använda Imgur.com för att ladda upp den och kopiera/klistra in länken här.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. Om du har en skärmdump av denna buggen (vilket är bra), så kan du använda Imgur.com för att ladda upp den och kopiera/klistra in länken här.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v134
Rapporthistorik
Lägg till något till denna rapport
- Ett annat spelbords-ID / drag-ID
- Löste F5 problemet?
- Uppträdde problemet flera gånger? Varje gång? Slumpmässigt?
- Om du har en skärmdump av denna buggen (vilket är bra), så kan du använda Imgur.com för att ladda upp den och kopiera/klistra in länken här.
