#164527: "Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two."
Vad handlar denna rapport om?
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vänligen kontrollera om det redan finns en rapport om samma ämne
Om detta stämmer, RÖSTA på denna rapport. Rapporterna med flest röster har PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljerad beskrivning
-
• Var vänlig klipp och klistra in felmeddelandet du ser på skärmen, om något.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Varsågod och förklara vad du ville göra, vad du gjorde och vad som hände
Nothing that I know of.
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. Om du har en skärmdump av denna buggen (vilket är bra), så kan du använda Imgur.com för att ladda upp den och kopiera/klistra in länken här.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
Nothing that I know of.
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vad visades på skärmen när du blockerades (Blank skärm? Del av spelets användargränssnitt? Felmeddelande?)?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vilken del av reglerna respekterades inte av BGA-adaptionen?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Är regelbrottet synligt i återuppspelning? Om ja, vilket nummer är det på draget?
Nothing that I know of.
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vilken spelhandling ville du göra?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Vad försöker du göra för att sätta igång denna spelmekaniken?
Nothing that I know of.
-
• Vad hände när du försökte göra det här (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
Nothing. The card wasn't highlighted and the card on my hand neither.
It kind of sucks to lose karma because of this - I went over the time limit trying to figure this out :(
Would be great if you could fix that! • Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• På vilket steg i spelet kom felet (vad var den aktuella instruktionen från spelet)?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Vad hände när du försökte utföra en spelhandling (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
Nothing that I know of.
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vänligen beskriv visningsproblemet. Om du har en skärmdump av denna buggen (vilket är bra), så kan du använda Imgur.com för att ladda upp den och kopiera/klistra in länken här.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. Om du har en skärmdump av denna buggen (vilket är bra), så kan du använda Imgur.com för att ladda upp den och kopiera/klistra in länken här.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
Nothing that I know of.
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
Rapporthistorik
Screengrab: imgur.com/a/bvqDVAT
Happened only once.
Lägg till något till denna rapport
- Ett annat spelbords-ID / drag-ID
- Löste F5 problemet?
- Uppträdde problemet flera gånger? Varje gång? Slumpmässigt?
- Om du har en skärmdump av denna buggen (vilket är bra), så kan du använda Imgur.com för att ladda upp den och kopiera/klistra in länken här.
