#165816: "Reaction victoire avec objet magique"
Vad handlar denna rapport om?
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vänligen kontrollera om det redan finns en rapport om samma ämne
Om detta stämmer, RÖSTA på denna rapport. Rapporterna med flest röster har PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljerad beskrivning
-
• Var vänlig klipp och klistra in felmeddelandet du ser på skärmen, om något.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Varsågod och förklara vad du ville göra, vad du gjorde och vad som hände
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Vad har du för webbläsare?
opera
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Vad har du för webbläsare?
opera
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Vad har du för webbläsare?
opera
-
• Vad visades på skärmen när du blockerades (Blank skärm? Del av spelets användargränssnitt? Felmeddelande?)?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Vad har du för webbläsare?
opera
-
• Vilken del av reglerna respekterades inte av BGA-adaptionen?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Är regelbrottet synligt i återuppspelning? Om ja, vilket nummer är det på draget?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Vad har du för webbläsare?
opera
-
• Vilken spelhandling ville du göra?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Vad försöker du göra för att sätta igång denna spelmekaniken?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
-
• Vad hände när du försökte göra det här (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
• Vad har du för webbläsare?
opera
-
• På vilket steg i spelet kom felet (vad var den aktuella instruktionen från spelet)?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Vad hände när du försökte utföra en spelhandling (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Vad har du för webbläsare?
opera
-
• Vänligen beskriv visningsproblemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Vad har du för webbläsare?
opera
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Vad har du för webbläsare?
opera
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Vad har du för webbläsare?
opera
Rapporthistorik
Lägg till något till denna rapport
- Ett annat spelbords-ID / drag-ID
- Löste F5 problemet?
- Uppträdde problemet flera gånger? Varje gång? Slumpmässigt?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
