#172346: "botanist action was too late"
Vad handlar denna rapport om?
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vänligen kontrollera om det redan finns en rapport om samma ämne
Om detta stämmer, RÖSTA på denna rapport. Rapporterna med flest röster har PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljerad beskrivning
-
• Var vänlig klipp och klistra in felmeddelandet du ser på skärmen, om något.
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine -
• Varsågod och förklara vad du ville göra, vad du gjorde och vad som hände
move 7 + 9
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Vad har du för webbläsare?
Mozilla
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Vad har du för webbläsare?
Mozilla
-
• Vad visades på skärmen när du blockerades (Blank skärm? Del av spelets användargränssnitt? Felmeddelande?)?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Vad har du för webbläsare?
Mozilla
-
• Vilken del av reglerna respekterades inte av BGA-adaptionen?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine -
• Är regelbrottet synligt i återuppspelning? Om ja, vilket nummer är det på draget?
move 7 + 9
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla
-
• Vilken spelhandling ville du göra?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine -
• Vad försöker du göra för att sätta igång denna spelmekaniken?
move 7 + 9
-
• Vad hände när du försökte göra det här (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla
-
• På vilket steg i spelet kom felet (vad var den aktuella instruktionen från spelet)?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine -
• Vad hände när du försökte utföra en spelhandling (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
move 7 + 9
• Vad har du för webbläsare?
Mozilla
-
• Vänligen beskriv visningsproblemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Vad har du för webbläsare?
Mozilla
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Vad har du för webbläsare?
Mozilla
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
move 7 botanist was put.
but only on move 9, after already a card was put away, the rule of the botanist was following
the botanist on move 5 was fine • Vad har du för webbläsare?
Mozilla
Rapporthistorik
But there was still a bug, it should not have been applied on the next turn either.
This is fixed.
Lägg till något till denna rapport
- Ett annat spelbords-ID / drag-ID
- Löste F5 problemet?
- Uppträdde problemet flera gånger? Varje gång? Slumpmässigt?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
