#73965: "Prestemur n'a pas pu voler la carte de mon adversaire piochée avec Ragfield"
Vad handlar denna rapport om?
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vänligen kontrollera om det redan finns en rapport om samma ämne
Om detta stämmer, RÖSTA på denna rapport. Rapporterna med flest röster har PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljerad beskrivning
-
• Var vänlig klipp och klistra in felmeddelandet du ser på skärmen, om något.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Varsågod och förklara vad du ville göra, vad du gjorde och vad som hände
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
-
• Vad visades på skärmen när du blockerades (Blank skärm? Del av spelets användargränssnitt? Felmeddelande?)?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
-
• Vilken del av reglerna respekterades inte av BGA-adaptionen?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Är regelbrottet synligt i återuppspelning? Om ja, vilket nummer är det på draget?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
-
• Vilken spelhandling ville du göra?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Vad försöker du göra för att sätta igång denna spelmekaniken?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
-
• Vad hände när du försökte göra det här (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
L'interface m'indique ce message :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler
Après plusieurs tentatives, j'ai été obligé de choisir l'autre option, ne pas voler la carte.
Ce qui d'ailleurs entraine ma défaite. • Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
-
• På vilket steg i spelet kom felet (vad var den aktuella instruktionen från spelet)?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Vad hände när du försökte utföra en spelhandling (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
-
• Vänligen beskriv visningsproblemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v106
Rapporthistorik
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Lägg till något till denna rapport
- Ett annat spelbords-ID / drag-ID
- Löste F5 problemet?
- Uppträdde problemet flera gånger? Varje gång? Slumpmässigt?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
