#9101: "Possible to upgrade newly placed or upgraded buildings"
Vad handlar denna rapport om?
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vad hände? Välj från alternativen nedan
Vänligen kontrollera om det redan finns en rapport om samma ämne
Om detta stämmer, RÖSTA på denna rapport. Rapporterna med flest röster har PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljerad beskrivning
-
• Var vänlig klipp och klistra in felmeddelandet du ser på skärmen, om något.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Varsågod och förklara vad du ville göra, vad du gjorde och vad som hände
The hotseat replay shows it.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
-
• Vad visades på skärmen när du blockerades (Blank skärm? Del av spelets användargränssnitt? Felmeddelande?)?
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
-
• Vilken del av reglerna respekterades inte av BGA-adaptionen?
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Är regelbrottet synligt i återuppspelning? Om ja, vilket nummer är det på draget?
The hotseat replay shows it.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
-
• Vilken spelhandling ville du göra?
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Vad försöker du göra för att sätta igång denna spelmekaniken?
The hotseat replay shows it.
-
• Vad hände när du försökte göra det här (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
-
• På vilket steg i spelet kom felet (vad var den aktuella instruktionen från spelet)?
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Vad hände när du försökte utföra en spelhandling (felmeddelande, meddelande i spelstatusrad, ...)?
The hotseat replay shows it.
• Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
-
• Vänligen beskriv visningsproblemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
-
• Var vänlig kopiera/klistra in texten på engelska istället för ditt eget språk. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Är denna text tillgänglig i översättningssystemet? I så fall, var det mer än 24 timmar sedan den översattes?
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
-
• Vänligen förklara ditt förslag exakt och koncist så att det är så enkelt som möjligt att förstå vad du menar.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Vad har du för webbläsare?
Google Chrome v63
Rapporthistorik
Lägg till något till denna rapport
- Ett annat spelbords-ID / drag-ID
- Löste F5 problemet?
- Uppträdde problemet flera gånger? Varje gång? Slumpmässigt?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
